Gorzelnia Hotel i Restauracja zaprasza wszystkich do skorzystania z naszych usług. Oferujemy Państwu noclegi w czternastu pokojach w tym trzech o podwyższonym standardzie.
Nasz obiekt zlokalizowany jest w sąsiedztwie drogi krajowej numer 10 i dworca kolejowego w Nakle nad Notecią. Zapewniamy naszym Gościom wypoczynek oraz możliwość skorzystania z oferty gastronomicznej.
Nasz Hotel jest idealnym miejscem na zorganizowanie imprez okolicznościowych. Menu komponujemy zgodnie z życzeniami naszych Gości. Zespół naszego Hotelu dba o doskonałą obsługę i atmosferę.
Informacje o dobie hotelowej:
Zameldowanie od godziny 16:00
Wymeldowanie do godziny 10:00 (W sobotę oraz niedzielę do godziny 11:00)
Recepcja: Poniedziałek-czwartek: 07:00-10:30 oraz 16:00-20:00
Piątek-sobota: 7:00-10:30 oraz 15:00-21:00
Niedziela: 8:00-11:30 oraz 14:00-20:00
Zmiany dotyczące przedpłaty i anulowania rezerwacji różnią się w zależności od wybranej oferty.
Pokój 1 osobowy wyposażony jest w łóżko jednoosobowe, szafę z bagażnikiem hotelowym, biurko, telefon, telewizor, wodę mineralną, prywatną łazienkę oraz dostęp do internetu. Na wyposażeniu pokoju są ręczniki hotelowe.
W zależności od preferencji Gości- pokój jest dostępny w konfiguracji z łóżkiem podwójnym lub 2 pojedynczymi. Łóżka wyposażone są w wysokiej jakości materace. W skład wyposażenia pokoju wchodzi: szafa na ubrania z bagażnikiem hotelowym, biurko, telefon, telewizor, butelka wody,prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, ręczniki hotelowe, dostęp do internetu.
W zależności od preferencji Gości- pokój jest dostępny w konfiguracji z łóżkiem podwójnym lub 2 pojedynczymi. Łóżka wyposażone są w wysokiej jakości materace. W skład wyposażenia pokoju wchodzi: szafa na ubrania z bagażnikiem hotelowym, biurko, telefon, telewizor, butelka wody, lodówka, sejf, ekspres do kawy, klimatyzacja, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, ręczniki hotelowe, dostęp do internetu.
Pokój LUX wyposażony jest w łóżko typu king size. W skład pokoju wchodzi łazienka z prysznicem i wolnostojąca wanna oraz sauna. Wyposażenie pokoju LUX: szafa na ubrania z bagażnikiem hotelowym, biurko, telefon, telewizor, klimatyzacja, ekspres do kawy, lodówka, sejf, woda mineralna, ręczniki hotelowe, dostęp do internetu, taras z meblami wypoczynkowymi.
Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, płatności za rezerwację oraz ważności rezerwacji.
I. SPOSÓB DOKONANIA REZERWACJI
Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez :
a) rezerwacja przez stronę internetową,
b) przesłanie zamówienia rezerwacyjnego w formie elektronicznej (e-mail),
c) telefoniczne zamówienie pobytu,
d) osobiste, potwierdzenie rezerwacji w Recepcji Hotelowej,
e) przez platformę booking(zasady anulowania reguluje regulamin booking.com).
Po dokonaniu rezerwacji, zgodnie z procedurą opisaną powyżej, Hotel prześle na wskazany przez Państwa adres lub numer
faksu dokument autoryzacyjny / potwierdzenie rezerwacji/ (z wyjątkiem przypadku opisanego w pkt. d powyżej), który
winien zostać podpisany oraz odesłany zwrotnie.
Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie Hotel rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa
zadatku w wysokości 30% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu w ciagu 3 dni roboczych.
Zadatek o którym mowa powyżej , winien być uiszczony na rzecz Hotelu w formie przelewu bankowego, gotówki, voucheru
lub w formie obciążenia karty kredytowej za pisemną zgodą Gościa hotelowego.
Zadatek winien być wpłacony w terminie określonym na przesłanym Państwu Dokumencie Autoryzacyjnym.
Płatność jest rozliczona rachunkiem zwykłym [paragon] lub fakturą vat.
Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Hotelu Gorzelnia.
Wpłaty prosimy kierować na numer rachunku bankowego Hotelu Gorzelnia.
Konto bankowe:
Bank Pekao S.A.
SWIFT: PKOPPLPW
IBAN: PL 04 1240 6465 1111 0010 8645 6440
Rezerwacja nie zostanie dokonana skutecznie w przypadku braku wpłaty zadatku w określonym powyżej terminie, bądź
braku środków na karcie kredytowej. Informujemy, że zgodnie z Regulaminem Hotelu Gorzelnia okres rozliczeniowy wynosi
7 dni, co oznacza że każdy Gość przebywający w Hotelu powyżej 7 dni jest zobowiązany do uiszczenia należności za
wykorzystany pobyt i usługi w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia pobytu.
Hotel Gorzelnia zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do wystąpienia z prośbą do Gościa Hotelowego o
podwyższenie wysokości zabezpieczenia kredytowego na Jego karcie kredytowej lub o wcześniejsze uiszczenie należności
za usługi hotelowe. Korzystanie z dodatkowych świadczeń hotelowych na zasadach „kredyt Hotel” (rachunek na pokój) jest
możliwe wyłącznie po przekazaniu Recepcji Hotelowej prawidłowo wypełnionego i własnoręcznie podpisanego Dokumentu
autoryzacyjnego umożliwiającego dokonywanie zamówień kredytowych („rachunek na pokój”) na usługi towarzyszące
pobytowi Gościa.
Naliczanie wartości rezerwowanych usług hotelowych następuje zgodnie z obowiązującym w dacie dokonania rezerwacji
Cennikiem Hotelowym i/lub Ofert Specjalnych.
II. ANULOWANIE REZERWACJI
Istnieje możliwość anulowania rezerwacji, jednakże wyłącznie z ważnych powodów, uzasadnionych i udokumentowanych
przez Gościa pisemnie.
A. Warunki anulowania rezerwacji
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Gość zostanie obciążony opłatą za rezygnację z pobytu w wysokości:
1) wpłacony zadatek na poczet pobytu jest nie zwracalny.
2) w przypadku braku przybycia „no show” bez anulowania rezerwacji = 100 % wartości rezerwowanego pobytu.
Różnica pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji, a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona
Klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
Opłata za rezygnację będzie potrącana z kwoty wpłacanego zadatku lub z kwoty opłaconego pobytu, względnie pobrana
z karty kredytowej. Na pozostałą część opłaty za rezygnację z pobytu (jeśli taka wystąpi) zostanie wystawiona odrębna
faktura i przesłana na adres korespondencyjny Gościa.
Anulowanie rezerwacji wymaga dla swojej ważności formy pisemnej.
B. Skrócenie pobytu
Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji, a zatem wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały
deklarowany czas pobytu.
C. Dane Osobowe
W trakcie dokonywania Rezerwacji Pakietu przez Hotel Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych
osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia
pełnego procesu Rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych
osobowych.
D. Akceptacja Regulaminu
Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację regulaminu.
III. DODATKOWE INFORMACJE
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00, a kończy się o godzinie 11.00.
Podane w cenniku hotelowym ceny są cenami brutto.
Hotel Gorzelnia zastrzega sobie możliwość zmiany cen oraz stosowania odrębnego cennika dla okresów świątecznych,
targowych, wakacyjnych i długich weekendów.
Cena pokoju zawiera (poza określonymi pakietami):
– nocleg w komfortowym pokoju
– śniadanie w formie serwowanym lub bufetu
– możliwość korzystania z bezprzewodowego internetu na całym obiekcie hotelowym
– parking
Dzieci do lat 3 – pobyt w hotelu (bez świadczeń) gratis.
Dzieci 3-7lat – pobyt w hotelu (w pokoju rodziców) 50% ceny.
Dodatkowe opłaty:
– obiadokolacja (poza ofertami pakietowymi)
Rachunek za pobyt powinien zostać uregulowany w dniu przyjazdu.
Intencją Hotelu jest zawsze polubowne rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z realizacją niniejszego Regulaminu
i realizowanymi przez Hotel świadczeniami. W przypadku niemożliwości osiągnięcia porozumienia pomiędzy Hotelem a
Gościem w jakiejkolwiek sprawie, Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów jest wyłącznie Sąd Rejonowy
dla Nakła nad Notecią.
Dyrekcja Hotelu Gorzelnia